kg

Med att bara dra ner på sockret i fyra dagar så har jag gått ner 1,2 kg. 
Så där ser man va illa sockret gör mot kroppen. 
Men jag har inte ändrat kosten för övrigt nånting. I matväg äter jag vad jag vill. 

Så nu blev jag sporrad att fortsätta. Inte för att jag ska ner mer i vikt, jag mår så mycket bättre kroppsligt och själsligt när jag inte äter skiten. 
Efter senaste veckan så har jag haft otrolig smärta i hela kroppen. Vädret är en stor bidragande orsak men också det jag har stoppat i mig. Efter ett dygns vila så känner jag att smärtan börjar lätta. Jag börjar kunna stå på fötterna utan att det gör alltför ont. 
Händerna börjar också fungera igen. Högerhanden har inte alls velat vara med. Men nu så börjar den värsta smärttoppen klinga av även där... 
Så kombinationen sockerstopp och vila har gjort gott. 

Mina tankar när jag har ätit eländet har varit, jag borde inte äta det här. Men äh än har jag kontroll, jag har väl inte mer ont nu än när jag lät bli. Jo kyss mig vilket självbedrägeri. 
Jag har gråtit mycket och känt hur jag dragits ner mer och mer.  
Det har ju även stor påverkan på det mentala. Ett rent gift är vad det är. Iaf för mig. 
Nu är jag på g igen. Och jag kan lova att jag kommer ha mycket mer ork framöver.  
Nu är det bara att köra, inte ge upp de dagar suget blir för stort. 
Men när det blir sån skillnad på fyra dagar så behöver iaf inte jag fundera på vad som är bäst för mig. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rositasliv.blogg.se

Lever med fibromyalgi pga detta har jag även en depression som går upp och ned. Jag är gift och har fyra underbara ungar. Detta är min berättelse om hur jag har varit på havets djupaste botten och nu börjar få se bergens finaste utsikter

RSS 2.0