snopet

Sov så himla gott inatt. Så det var lite svårt att ta sig upp imorse. Tog en lite för lång sovmorgon. Det är min lediga dag, men ledig dag är träningsdag. Så det blev lite stressigt att komma iväg. 
Men glad att det äntligen var tisdag och dags för intervallfys. Så glad åker jag iväg för att få mig en ordentlig genomkörare... 
Kommer dit och möts av att passet är inställt. Blev så snopen att jag kom av mig helt. Så jag vänder och går igen... Väl i bilen igen kom jag på att jag hade ju kunnat gymma. Men äh det fick vara.... Jag var ju in igårkväll och fick ett fantastiskt TMI pass.  Så jag har ju ändå inte legat på latsidan + att det blir yoga ikväll. 

Så istället hann jag med en massa annat smått och gott som att luncha med min man. Fika med mamma och pappa och vårda mina blommor. Så det blev inte heller helt fel. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rositasliv.blogg.se

Lever med fibromyalgi pga detta har jag även en depression som går upp och ned. Jag är gift och har fyra underbara ungar. Detta är min berättelse om hur jag har varit på havets djupaste botten och nu börjar få se bergens finaste utsikter

RSS 2.0