tredje dagen

Tredje dagen utan socker... Än så länge har det gått över förväntan. Lite jobbigt när jag kom hem från jobbet trött och lite småhungrig och fick se att tjejerna hade festat på godis. Tomma påsar på vardagsrumsbordet skvallrade om det. Då rann snålvattnet till haha... Men jag stod emot och än så länge inget socker.  

Veckan har varit fylld med jobb och träning. Fyra dagar av fem har det varit träning. Hade planerat att få yoga ikväll men hade ingen bil så jag kom inte iväg. Men även en lång arbetsdag har tagit ut sin rätt. Så trött och ont i kroppen. Så det var kanske bra att jag inte hade nån bil. Men hade ju verkligen velat träffa alla yogakompisar.... 
Det blev en lugn och skön kväll hemma i soffan med tjejerna. Me like! 


Men jag känner mig oerhört nöjd med veckan. Tre Otroligt roliga och oerhört tuffa träningspass med min "pt" , två fantastiska yoga pass med min Sonia   och fyra arbetspass den här veckan och tre dagar utan socker. Jag är som sagt oerhört nöjd med att jag fixar det och Jag är absolut inte sysslolös.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rositasliv.blogg.se

Lever med fibromyalgi pga detta har jag även en depression som går upp och ned. Jag är gift och har fyra underbara ungar. Detta är min berättelse om hur jag har varit på havets djupaste botten och nu börjar få se bergens finaste utsikter

RSS 2.0