utan socker

En vecka utan socker. Visst har det varit tufft periodvis, men det har ändå gått över förväntan. Så nu är det bara att köra på. 
Fördelen med att göra sig sockerfri den här perioden på året är att det finns så mycket goda frukter att ersätta med. Här äts det otroligt mycket vattenmelon och jordgubbar. 
Jag är så lyckligt lottad att jag i år har ett eget jordgubbsland att plocka de goda gubbarna ifrån. 

Första veckan är alltid värst med suget. Visst kommer jag att få sötsug framöver med. Men det kommer bli lättare och längre mellan gångerna. 


Jag kommer fixa det, det är jag säker på. 
Laila
2016-07-05 @ 17:07:01

Bra jobbat! jag har också börjat igen efter att ha slarvat med socker ett tag. ska utesluta gluten också för jag mår dåligt och ska prova detta. kram och vi kämpar på Rosita

Svar: Bra där! ja vi kämpar på! kram 💖
Rosita Löfgren




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rositasliv.blogg.se

Lever med fibromyalgi pga detta har jag även en depression som går upp och ned. Jag är gift och har fyra underbara ungar. Detta är min berättelse om hur jag har varit på havets djupaste botten och nu börjar få se bergens finaste utsikter

RSS 2.0