yoga

Så blev det då ett helt underbart yogapass ikväll. 
Gympasalen var full av yogapinglor... 
Passet bjöd på det mesta. Styrka, balans och ryggradsvridningar..... 
 Jag vet inte hur många plankor ner i en kobra vi gjorde ikväll. Jag tänkte vid sista gången (det visste jag inte då), att säger hon planka ner i en kobra en gång till så skriker jag haha.... Jag kunde inte begripa varför den kändes så tung.  
Men jag kom på varför tillslut och det är för att jag gör den med en helt annan teknik nu och jag går ner mycket saktare än jag nånsin gjort tidigare. Det måste vara tack vare alla förhatliga armhävningar och lite bänkpressens förtjänst. Det ena ger det andra...  
Ett härligt pass. Och det känns toppen att det för en gångs skull inte knäppte till i ryggen. 
Imorgon är det dags för cirkelfys och blir det inte av så blir det ett pass inne på gymmet. 
Så det är bara till att ta sig till sängen. Så jag har ork och kraft imorgon till träning och jobb... 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rositasliv.blogg.se

Lever med fibromyalgi pga detta har jag även en depression som går upp och ned. Jag är gift och har fyra underbara ungar. Detta är min berättelse om hur jag har varit på havets djupaste botten och nu börjar få se bergens finaste utsikter

RSS 2.0