gårdagen

Igår hade jag en helt fantastisk dag som började med ett helt fantastiskt cirkelfys pass kl 8.30 på morgonen. Kände att det flöt på, kände mig nöjd helt enkelt. Det brukar sitta långt inne. Det var otroligt skönt att vara på banan igen (ja jag skriver var otroligt skönt, för det har ändrat sig, är inte på banan längre). 
Jag var laddad och jag var stark. Jag börjar känna att det händer saker med kroppen. Inte mycket men lite... 
Jag hade ett super kul pass. Tufft, svettigt men oerhört roligt... Jag älskar verkligen att få ta i så svetten rinner....  

Efter passet åkte jag och hämtade upp min goa vän Aurore. Vi åkte till Gysinge för att bara vara och ladda batterierna. Det var perfekt väder. Lagom varmt och strålande sol mellan varven.. 
Men först stannade vi till på Rosengömman i Östervåla. Aurore var nyfiken på den butiken. 
Där inne finns det mycket vackert och hon hittade en fin present. 
Så drog vi vidare till Gysinge... 


Det här kortet tog Aurore på mig och det är första gången som jag inte skäms när jag ser mig själv på bild. Nog ser jag saker jag inte tycker om med mig själv,  men jag skäms inte... 

Vi fikade och mös vid Dalälven. 


Vi strövade runt i timmar och fotograferade och pratade om allt som hör livet till, glädje, sorg, vänskap, relationer ja allt.... 
Så vi hade verkligen en fantastiskt härlig dag. 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rositasliv.blogg.se

Lever med fibromyalgi pga detta har jag även en depression som går upp och ned. Jag är gift och har fyra underbara ungar. Detta är min berättelse om hur jag har varit på havets djupaste botten och nu börjar få se bergens finaste utsikter

RSS 2.0