revansch

Ni kan inte ana min lycka och glädje. 
Vilken revansch dagens cirkelfys blev mot fredagens TMI. I fredags var jag så laddad inför passet efter två dagars vila. Skadade mig ordentligt i ryggen och fick köra på mindre än halvfart resten av det passet. Men idag efter två dagar i Sundsvall där jag verkligen laddat batteriet. 
Så kom jag till gymmet med en känsla i kroppen att jag gör det jag kan. Tänker inte vara dumdristig. Är det en övning som inte funkar så ber jag om en annan övning att göra istället. 
Det var bara en övning jag behövde byta ut och det var marklyften, dom vågade jag inte göra. Det var dom som förstörde förra gången. Det var alldeles förtidigt att ge sig på dom. MEN allting annat fixade jag. Jag kände mig för en gångs skull stark. Jag var väldigt försiktig i allt jag gjorde, men det var absolut ingen övning som gjorde ont. Stödet jag hade före och under passet utav min coach är guld värt. För det är en viss rädsla ändå att utmana mig så som jag gör. 
Revansch på hög nivå!  Lycklig!  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rositasliv.blogg.se

Lever med fibromyalgi pga detta har jag även en depression som går upp och ned. Jag är gift och har fyra underbara ungar. Detta är min berättelse om hur jag har varit på havets djupaste botten och nu börjar få se bergens finaste utsikter

RSS 2.0