skönt pass



Upptäckte när jag skulle knyta på mig dojorna i omklädningsrummet, att de fortfarande var blöta inuti från gårdagens pass. Inte trevligt, men men det är bara att vänja sig antar jag.
Ett härligt cirkelfys pass sitter nu i kroppen. Så himla roligt. Körde även lite bänkpress efter passet. Ja jag har även börjat lyfta vikter nu. Så nu blandar jag. Förut körde jag ju bara min egen kroppsvikt. Men sen jag började i stan så har det blivit lite annat. 
Så efter dagens träning är jag redo för ett kvällspass på jobbet. 
Först ladda lite i solen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rositasliv.blogg.se

Lever med fibromyalgi pga detta har jag även en depression som går upp och ned. Jag är gift och har fyra underbara ungar. Detta är min berättelse om hur jag har varit på havets djupaste botten och nu börjar få se bergens finaste utsikter

RSS 2.0