underbart

Vilken helg!  Vilken lycka! Att få komma iväg och få vara tillsammans med min man och döttrar, på detta underbara ställe. Rena lyxen. 
För första gången under våra år tillsammans så drar vi iväg och unnar oss en helg på lyxhotell. 
Många kanske undrar men herregud varför just Sundsvall?! Varför inte Stockholm eller Göteborg?  
Jo för när vi var i Sundsvall förra året så kändes det som att jag hade kommit hem. Jag älskar den här stan. Och när jag stod mitt i stan och blickade upp på Södra berget och fick syn på hotellet långt långt där uppe. Så sa jag att där vill jag bo en gång i framtiden. Att framtiden skulle bli inom ett år kunde jag aldrig tro. 
Och vilka underbara vyer hotellet bjöd på. Det kan inte Stockholm eller Göteborg erbjuda. Dom bjuder på helt andra fantastiska upplevelser. 
Nu var det lugnet och friden vi var ute efter. Sen att få se yngsta dotterns glädje över att få komma och bo på hotell var oslagbar. Bara det gjorde gott i mamma hjärtat. 
En helg gick alldeles för fort. Men jag kommer att åka dit igen. 











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

rositasliv.blogg.se

Lever med fibromyalgi pga detta har jag även en depression som går upp och ned. Jag är gift och har fyra underbara ungar. Detta är min berättelse om hur jag har varit på havets djupaste botten och nu börjar få se bergens finaste utsikter

RSS 2.0